18. 12. 08

Snežko Zlatko





Obljuba dela dolg. Včeraj sem vam obljubila, da vam pokažem še enega snežaka. Evo, pa je tu. Slika je precej slaba, na približku čestitke se vidi zakaj in od tu tudi ime mojega snežaka. Zlatka sem olepšala z zlatimi bleščicami v spreju. Dodatno sem jih utrdila s prozornim akrilnim lakom.

Zlatko je pobarvan z akvarelnimi barvicami, papir je zastonjkarski, trakec in kamenčki iz starih zalog. Čestitko sem pustila precej preprosto, ker sem mi je zdelo, da mora ostati preprosta in pustiti zlatim bleščicam, da pridejo do izraza.

3 komentarji:

  1. Zelo lepa čestitka, tudi snežakec je lep! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Škoda, da se tako sveti :(

    Je pa luštkan :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč! In si storila prav, ko si jo pustila bolj preprosto. Kot pravijo: manj je več. Lp!

    OdgovoriIzbriši

Vaših predlogov, nasvetov in še posebaj pohval ;-), sem vedno vesela.

Tanja