10. 10. 09

Izpolnjena želja


Že dolgo sem si želela naučiti se kvačkati odejo. Tako iz kvadratkov. V angleško govorečih deželah temu pravijo Granny Square Blanket. Na meni zelo ljubem blogu Attic24 je Lucy lepo popisala kar nekaj vzorčkov. Tako, da tudi začetniki razumemo. Malo sem imela težav z nakupovanju volne, ker se mi zdi, da v Sloveniji nimamo ravno veliko izbire pri nakupu. Kje kupujete volno vi? Preko interneta pa to težko kupim, ker moram volno prijeti, da dobim občutek kakšna je na otip. Na koncu sem v Predilnici v Škofja Loki našla 8 odtenkov volne, ki so mi bili všeč.


Tako pa zgleda moj prvi kvadratek. Potrebnih je bo še veliko, ampak mi je kvačkanje v pravo veselje in sedaj ko so dnevi kratki in noči daljše, je pravi čas za taka opravila.

9 komentarjev:

  1. Super! Jaz sem ravno v prvi fazi učenja kvačkanja in samo gledam.... :) lepo, pokaži dokončano. In ja, kvačkanje je super šport za zimske dolge večere :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, ampak to bo še veliko dela, res dobro, da prihaja zima.

    OdgovoriIzbriši
  3. To bo pa res lepa in topla odeja. Kar vztrajno naprej...zimski časi so ta pravi za taka opravila. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau... tole že na začetku odlično zgleda in končni izdelek bo božanski.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izbira barv, ta oddeja vam bo res pogrela dušo in telo. Se že veslim,da vidim končni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Poleg TV-ja je res luštno kvačkat. Jaz sem včasih tudi kvačkala takšne kvadratke, a sem potem nakvačkala gor še rožice :). Danes imaš sigurno že kakšen kvadratek več :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen začetek, ki vsekakor napoveduje še bolj čudovit konec. Sem pa pogledala malo za nazaj tiste božične čestitke pod Nova pošiljka, kjer so super motivi. Sprašuješ pa, kaj bi se dalo še narediti. Mogoče, da na sami kartici malo poštemplaš z neko nevtralno štampiljko (ki nima posebne oblike) in to kar z recimo Versamarkovim watermark-om, ker diskretno da efekt in ne naredi zadevo kičasto. Ali pa malo samo distress-aš obrobe čestitke. Ali pa res dodaš kakšno snežinko kot pravi Suzy. Lahko pogledaš recimo mojo božično čestitko (vrata z venčkom), kjer sem dodala malo štampiljke ob rob in distressala, pa vidiš če ti je to všeč. Zdaj že zgleda, da si delam reklamo :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. :))) jaz delam kvadratke že od februarja, ko sem se odločila, da želim eno pisano odejico za pred TV, ki pa jo bo mogoče še povečati.
    Delam polne kvadratke iz Mirabela bombaža - tistega, ki sem ga uporabljala za lovilčke.
    No, narejenih imam šele nekaj čez petdeset, vendar celo poletje nisem kvačkala, tako da sem z izkupičkom kar zadovoljna :))

    Mi je pa zelo žal, da nisem že v štartu kupila debelejšo volno, da bi prej končala :))

    Zdaj moram pa le še najti nekoga, ki mi bo pokazal, kako se ti kvadratki skupaj skvačkajo, ker me pred TVjem že pošteno zebe :)))

    OdgovoriIzbriši

Vaših predlogov, nasvetov in še posebaj pohval ;-), sem vedno vesela.

Tanja