5. 4. 11

Za šestletnico

... ki ima rada konje.

Rada pripravljam čestitke, ki imajo že določenega prejemnika. Tako se mi zdi, da lahko naredim čestitko, ki se jo bo prejemnik res razveselil.

Sem pa pri barvanju te čestitke ugotovila, da se mi je začelo dogajati, da so moji Copic markerji začeli spuščati dušo. Še dobro, da obstajajo polnila. Tako, da so v bistvu ti markerji večni.

Če vas še nisem prepričala ;-) o kakovosti teh markerjev, si lahko več ogledate na njihovi spletni strani.

Sicer pa je na tej strani, razen digitalnega motiva, ki sem ga dobila pri Beccy, vse po starem in iz starih zalog.

8 komentarjev:

  1. LEPA, LEPA, LEPA! Zala bo čist navdušena. ne vem kako jo bom skrila do n jenega RD.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav prisrčen konjiček. Všeč mi je da si uporabila živahne barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. simpatično, živahno - gotovo bo deklica navdušena :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako živahne voščilnice bo prav gotovo zelo vesela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, res je najlažje narediti čestitko, ki veš kam gre in za kakšen namen :)

    Lepega konjiča si naredila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna čestitka! Mislim, da je bo šestletnica zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je najbolj dobro fora pri copicih to, da jih lahko uporabljaš na več načinov. Jaz sem z njimi že barvala lesene palčke :), pa velikokrat z njimi samo senčim, pa še prav mi pride, da določene malenkosti pobarvam, da ne rabim 100x izrezovat iz različnih barvnih papirjev. Čeprav sem bila sprva skeptična glede nakupa, ker ne barvam motivov na ta klasični način, pa jih vseeno sedaj veliko uporabljam in res mi ni žal. Tvoja čestitka je zelo lepa, všeč mi je njena barvna kombinacija in taka nežna, prava za 6-letnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čisto prava za majhno deklico, živahna in igriva. Skombinirala si lepe barve.

    OdgovoriIzbriši

Vaših predlogov, nasvetov in še posebaj pohval ;-), sem vedno vesela.

Tanja