27. 9. 11

Mene daje ...

... jesenska utrujenost. Ponavadi me pomladanska, tokrat pa se je utrujenost preselila na jesen. Zadala sem si kar nekaj ciljev, za katere se moram kar pridno potruditi in, ko imam slab dan, resnično podvomim v to, da bom zmogla. Za enkrat vam še ne povem česa sem se lotila. Se bom pohvalila, če bom uspešna in bom modro tiho, če ne bom.

Tokrat vam predstavljam čestitko nekoliko starejše objave. Med brskanjem med neobjavljenimi čestitkami, sem naletela na to, ki me je pritegnila s svojimi barvami. Nekdo bi rekel prijetno jesenske. Meni so jesenske barve sicer noro lepe v naravi, drugje pa ne preverč. Ne glede na to, se mi zdi čestitka posrečena in ravnoprav ne-načičkana za moškega.

6 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka! Mene pa daje bolezen... :(( ful sem zagnana z veliko idejami, ampak lahko le ležim v pojstli z računalnikom in tv-jem. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne barve, jaz jih imam rada v vseh oblikah... pa tako zanimive vzorce si skupaj zložila. Kar pa se utrujenosti tiče, na srečo vse mine.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita čestitka v zelo lepi barvni kombinaciji! Utrujenost bo pa minila:):) boš videla!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz pa ne bi mogla preživeti brez teh barv na sebi. Tako dobro se počutim v orančni in zeleni, samo umirjeni morata biti :))) Prav zato mi je všeč tudi tvoja čestitka, lepo se fantu podajo te barve.

    OdgovoriIzbriši

Vaših predlogov, nasvetov in še posebaj pohval ;-), sem vedno vesela.

Tanja